Tjena ! Har tänkt på vilken moppe jag ska köpa länge nu och jag har hört att Gilera, Yamaha och Peugeot e bra på moppar :) Tipsa gärna :)
Utskriftsvy
Tjena ! Har tänkt på vilken moppe jag ska köpa länge nu och jag har hört att Gilera, Yamaha och Peugeot e bra på moppar :) Tipsa gärna :)
har själv en speedfight 2, funkar bra imo :)
inte kört någon annan moppe ändå haha, men om jag fick välja en helt ny skulle det stå mellan sf och aerox
Då jag är ett Piaggio fan så rekomenderar jag starkt gilera stalker, gilera runner, gilera typhoon, piaggio zip (nyare modellen) och piaggio typhoon då alla dem har samma motordelar och samma variator delar! :D
Gilera stalker, klockren moped!
Gilera stalker helt klart! Runners funkar men de är fula å går fan inte stunta på dem!
Stalker duger till det mesta :)
Vissa som tycker att de känns framtunga men äääh, lätta på bakhjulet så gåre perfekt.
yamaha! helt klart! lättast att hitta trimdelar till dom också :)
Satsa på en rejäl moped (gilera stalker).
stalker eller aerox!
Stalker helt klart!