Säljer min yamaha dt från 2008 det är sm modellen, den har annat munstycke, annat drev och ett mk rör. vill ha 15 000:- för den elle kom med bud
Utskriftsvy
Säljer min yamaha dt från 2008 det är sm modellen, den har annat munstycke, annat drev och ett mk rör. vill ha 15 000:- för den elle kom med bud