Vara: vetranare
Årsmodell: XXXX
Mil: XXXX
Pris: ja beror ju på skick inte över 1000 kr.
Övrigt: söke gärna ks50, fs1, puch dakota/ montan osv
Varan/varorna återfinns i: XXXX
Du kontaktar mig via: här/pm
Kan jag skicka varan?: ja/nej
Utskriftsvy
Vara: vetranare
Årsmodell: XXXX
Mil: XXXX
Pris: ja beror ju på skick inte över 1000 kr.
Övrigt: söke gärna ks50, fs1, puch dakota/ montan osv
Varan/varorna återfinns i: XXXX
Du kontaktar mig via: här/pm
Kan jag skicka varan?: ja/nej
bump
en granne har en halft ihoprostad puch monza, typ 80tal eller vad det kan va. Kanske för nytt?
den är rättså fin ändå, men den har ingen svänghjulskåpa så svänghjulet är jätterosstigt. den står ute och har säkert stått där i minst 10år. Antar väl att motorn är full av vatten. Den går nog inte runt. Kedja, hjullager, hjulbultar, styrlager. Sånt är väl rostigt och kärvar