är de någon som vet om det blir någon träff nu i sommar runt jönköpingstrakten;)
Utskriftsvy
är de någon som vet om det blir någon träff nu i sommar runt jönköpingstrakten;)
Skulle varit ett den 9ionde juni men blev flyttat till den 23 juni istället :)
Det var ett evenemang på facebook innan det hette jkpg moppe meet summer 2012 men meet skulle ju varit i lördags men de blev inställt pga dåligt väder, så arrangerarn flyttade fram det två lördagar så meet sker istället den 23 juni. Ja vi kommer åka lite i jkpg sen käka vid max :) sen dra upp till ttc heter det där race och stunt ska ske sen efter det ska vi väll åka lite i jkpg :) men evenemanget finns dock inte kvar på facebook:(
säker på att det fortfarande ska ske? för när dom tog bort det från facebook så sa dom att det inte blev något? :o
Jaså då är jag lite osäker:)
vem har du hört av att det blev uppskjutet? själv är jag riktigt sugen på det, snart klar med betan som består av 74cc, 21mm fögge, racing rör osv ;)
Han som hade hand om det skrev ju fem gånger i lördags att vi skulle ta det den 23 juni pga dåligt väder och dh nästa lördag:)
aha, då har han lagt upp det igen? för när jag var med så var det för typ 2 månader sen han tog bort den :s
Jaha a det var ju Viktor hansson heter han som hade det innan men han la ner för att han inte hittade nån som kunde hjälpa han tror jag :) sen så gjorde Henke Melin heter han ett evenemang istället:)
okej undra bara varför han tog bort det från facebook :o vill ju ha lite mera info så man inte man inte åker upp fel tid osv ;)
Okej det är samling vid kl14-00 på city gross parkering sen åker vi runt lite i jkpg sen max vid jordbron sen upp till ttc där race och stunt sker sen åker vi lite i jkpg igen .tror tiderna var från kl 14-00 till 23-00:).
okej, tror du det blir många då? tråkigt ifall vi bara blir typ 20st :p
Runt 70 stycken iaf:)
nice :)
Japp skulle vara riktigt kul om alla kom:)
jag känner faktiskt viktor så kan ju höra med han om han vet något;)
Görså :)
han visste inte något mer än va vi gjordetyp;)
Jag skulle ha kommit med Hyper Sendan om datumet blev senare :)