Hej om en Piaggio ciao är av årsmodellen 2006 då är den fortfarande 30 moppe då?:o
Eller va är det för årsmodell på denna?Bifogad fil 9378
Utskriftsvy
Hej om en Piaggio ciao är av årsmodellen 2006 då är den fortfarande 30 moppe då?:o
Eller va är det för årsmodell på denna?Bifogad fil 9378
Okeey tack för hjälpen:)