shenna shenna tänkte höra i fall nån har packing till min cylle då mina är paj och ingen affär har dom så är det nån som har fotpacking och topplockspacking ? till ett bra pris typ 50-100 kr
Utskriftsvy
shenna shenna tänkte höra i fall nån har packing till min cylle då mina är paj och ingen affär har dom så är det nån som har fotpacking och topplockspacking ? till ett bra pris typ 50-100 kr
det är den här cyllen http://www.racing-planet.se/reservde...5e0e6909a0e89a
går annars o klippa till själv med packningsmaterial!
jag har inget utav dom alla har jag råkat paja haha
aa det funkar ju men har ingen sånt hemma orkar inte åka och handla lat så i fall nån har och vill ha 50-100kr så !
ta en original packning ? de brukar passa
iallafall cylinderfotspackningen
ta org och klipp upp lite större för portarna bara
Kan juh skaffa flytande packning! Det funkar prima som topp och cylinderfots packning. Se till att moppen inte "spikar" bara, de vill säga knackar. För annars förbränns packningen i toppen. :P
Bonnevis. Som topplockspackning fungerar en ölburk/colaburk! Har det i min 50cc Sachs. ;)
Som cylinderfotspackning fungerar allt som är av kartong. Cornflakeskartong, makaronkartong, o.s.v
Ja som cylinderfots packning vet jag, Lennart här på forumet sa att han använde det vid ett lathets stadie vid toppen och det funkade enligt honom. :)
mjölkpaket kan också fungera som packning
mjälkpacket har jag provat och de funkar bra!