vart sitter pluggarna på en ciao och är dom lätta att ta bort
länka bild tack :)
och går det att koppla in neon i en ciao också? :)
Utskriftsvy
vart sitter pluggarna på en ciao och är dom lätta att ta bort
länka bild tack :)
och går det att koppla in neon i en ciao också? :)
Neon brukar vara på 12v, ciao har 6v system. Så du får antaglien skaffa en transformator så det blir 12v :)
Köp effektrör istället för att försöka hitta pluggar i org röret :P
okej :)
Angående neon, det billigaste är att använda en 12v regulator, hittar du på t.ex Kjell & Company för ca 20kr, du behöver en kylfläns och kunna löda :) http://www.kjell.com/sortiment/el/el...-ua7812-p90064
Enklast är om du använder nån led slinga, drar i princip ingen ström och mindre kylfläns behövs :)
Tackar! :)
okej :)