hejsan, är ute efter en cdi som ska passa på en yamaha dt50 08!
Utskriftsvy
hejsan, är ute efter en cdi som ska passa på en yamaha dt50 08!
Jag har ett komplett tändsystem till min beta rr 03a som då blev över när jag bytte till trimtädning.
Lägg ett BUD.
fan va gött, har faktiskt ingen aning vad ett ligger på? aldrig varit inne på tändningar osv innan då jag bara kört med effektrör.. har du något riktspris? :)
Folk säljer sina tändplattor med svänghjul för 600 kr för ändast det så det är inte dirrekt billigt.
Men du ska la ha tändspole, tändplatta, svänghjul, alla kablar där emellan?
eller ska du ha med hastighetsmätare och tändningslåste och det med ?
Vad skulle du kunna betala ? :)
Och sen har ju beta sitt egna tändsystem alltså inte ducati som dom flesta andra mopparna med am6 har så det är både svårare att hitta och dyrare att köpa.
cdin är inbyggt i tändspolen va? hur mycket extra för tändningslåset? för jag köpte min i delar och saknades nyckel och tändningslåset var sönder.. jag ska ha allt som behövs för den att starta alltså inte lampsladdar osv :)
om det blir billigare så tar jag inte med svänghjulet för det har jag. jag har ungefär 800kr att lägga ut..
ja har en tändplatta och svänghjul från en 03a? 300kr?
ja cdin är inbygg i tändspolen.
du kan få hela tändningen utom svänhjulet då för 800kr men du står för frakt.
tändspolen köpte jag ny för ett tag sedam och den kostade mig 943 på mxr.
ja något liknande tror jag :)
500kr eftersom en ny ligger på 943 och den är riktigt fin och beta har sitt egna tändsystem.
en sådan http://mxr.se/tandspole-beta-rr-50-am6 :)
nja, det är för dyrt..
400 sista bud
jo men köp med allt av mig som du behöver då
700kr för tändningen utan svänghjulet och tändningslåset?
okej :)
när kan du skicka det?
moppe meet på fredag i jönköping så vill helst ha det innan det och kan du skicka några bilder på det?
ska försöka skicka det imorgon då om jag hinner för jag håller på att flytta så har lite ont om tid men ska göra mitt bästa och tar kort på det ikväll :)
men maila mig så mejlar jag tillbaka så småningom :)
[email protected]
ändrad
Det sitter inte en cdi på din har jag för mig, om det sitter en box under sadeln så är det en ECU-box. Bedtydligt dyrare!