Tja ! Undrar om någon är intresserad av att ha ett moppemeet i uppsala ? Skriv om någon är intresserad ,
Utskriftsvy
Tja ! Undrar om någon är intresserad av att ha ett moppemeet i uppsala ? Skriv om någon är intresserad ,
ja skulle komma med hypern :)
skulle komma med derbin!
hoppas jag hinner trimma mer tills dess:P , bra fixa hyper,så det blir lite motstånd,för förra träffen vi hade nu i sommar vare bara dåliga sega moppar:D, så jag drog alla med bara effektrör och polini speedcontrol....
haha, lutnaes du kör ju 125a aight?;),ahh tror jag kommer,men hoppas bara jag hinner få dit nå mer trim, annars, har vi väl nå mer meet i mitten eller slutet av augusti?
haha okej:), vilken 125a haru da?;), de snyggaste e ju aprilia rs och cagiva mito:)
najjs;), oj aah jag missade:P
jag kör st6 pro replica och polini speedcontrol och 4gr vikter ca 85 med gps, ganska dåligt inställd pga ork:P, nu ska jag köra
motoforce 70cc racing(jontäh får porta)
st6 double layer
yasuni r
polini 3g speedclutch
förgasare 24mm
rakt,kort insug
racingmembram och reeds
men som jag sagt, kommer troligen inte bli färdig till meetet,så kanske bara byter rör till meetet:)
oj,glömde svara på vilken moppe jag hadexD, jag har en derbi gp1 open,lite smått stylad, med vattenkyld piaggiomotor:P
http://www.facebook.com/events/426807694009335/ ni som inte hittat evenemanget på fb
hehe absolutely np:)
hur anmäler man sig? får inte fram eventet på fb, ska man skriva setup mm?
man skriver inte setuper, men det är väl bara att klicka kommer...?:P, det är iaf på lördag vid 4 mackarna i uppsala kl 11:45, är från 50cc-125cc
sök: "moped/125-träff i uppsala" så kmr det fram om inte länken funkar elr nåt..
Okej men kan inte hitta eventet på fb..
oj lutnaes har gjort nån fail,så man måste bjuda in:P, vad heter du på fb?
Hmm, moppenet i uppsala?
oj failad rubrik;P
Bumpish ! Någon som är sugen på ett meet ?
Jag kommer nog isåfall.