tja ja skulle vilja ha ett bra rör till min derbi senda xtreme men ja vet inte vad ja ska ha hjäp tack! :)
Utskriftsvy
tja ja skulle vilja ha ett bra rör till min derbi senda xtreme men ja vet inte vad ja ska ha hjäp tack! :)
Gianelli 2t :)
är det hög eller lågvarvigt? :) för ja kan bara ha lågvarvigt tror ja för ja har strypt CDI -.- :)
Varför inte byta till ostrypt cdi också?
för att ja har bara pengar till ett effektrör:)
Du kan strypa av din cdibox med att borra i O:et i moric.
Okej :) men tror ni det här funkar? http://www.twostroke.se/product.asp?product=11178 :)
Du kommer inte komma över ett visst varv om du har stryps CDI så det kommer inte bli någon skillnad om du har effekt rör eller org rör ...
den stannar vid 10 000 varv och ja testa ett leovince v6 rör och då gick den bra men ja undrar fortfarande om det finns nå bättre? :)
köp ett mk thower, billig o bra, annars ett gianelli 2t
Thrower blir bra, typ det lågvarvigaste röret man kan köpa. Räcker till bruks.
Okej :)
ja hittar inget? :)