tja, min polare har en xps som han kom med till mig idag. Han sa att det läckte i överflödsslangen på förgasaren, och då tänkte jag att det var flottören som hade hängt sig, och att det inte var några större problem. Men efter vi hade gjort rent förgasaren 2 gånger ganska rejält fortsatte det att läcka på samma ställe, den funkar att köra men den läcker som fan. Någon som vet vad felet kan vara?
Setup:
Athena 70cc
Stylepro 21mm PWK
Metrakit rör
m.m
Tack på förhud

