Hallå!
Har hållt på med mopeden ett par dagar nu och nu när jag vill få igång den så vill den ej det.
Vilka faktorer påverkar att den ej startar?
Jag använder mig av ProRace cylindern och använder mig av den tjockaste squishpackningen ( har inte mätt squishen) :lol: Något som påverkas?
Har ställt in MHR Eprom på 3.3mm förtändning och misstänker ej nå tjuvluft någonstans.
Edit : Den får bensin , Använder inget vakuum.
mvh :cool:

