Derbi senda 30 moppe MONSTER
Hej har en moppe som jag fixat under sommaren som nu ska säljas:)
http://img221.imageshack.us/img221/2139/p1870022.th.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/5229/p1870018.th.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/3189/p1870016.th.jpg
http://img853.imageshack.us/img853/7709/p1870014.th.jpg
Lackerad svart och grönt stylingnät och monster dekaler:) även två gröna LED-slingor
Helt nya lameller och olja;)
Årsmodell: 2000 med typintyg
urpluggad och går riktigt bra och är lättstartad:D
Pris BUD
PM vid intresse och lägg ett bud
Min kompis moppe som jag fixat och står i Borås ;)