igår när jag skulle köra in till stan så kom jag ca. 500 m innan moppen börja slöddra fram, ca vid 60-70, åkte i 30 typ vid fullgas. kom små lågor ut från avgasröret och gnistor, så jag stannade med polarn jag åkte in med och när vi stannade så rök det typ precis vid ljuddämparens början och i slutet utav röret.
vad är det som har hänt? har max kört 150 mil med mitt ZX-R på min speedfight 2...
stegrade över för 3-4 dagar sedan och då slog jag i röret.

