Ett stort tack till alla som kom (och lyssnade på reglerna som var uppsatta), glöm inte Stockholm Sightseeing 7 Aug :)
MVH
Arrangörerna a.k.a. lyktstolpeN^
HÅLL ALLT EFTERSNACK I DENNA TRÅDEN
Ett stort tack till alla som kom (och lyssnade på reglerna som var uppsatta), glöm inte Stockholm Sightseeing 7 Aug :)
MVH
Arrangörerna a.k.a. lyktstolpeN^
HÅLL ALLT EFTERSNACK I DENNA TRÅDEN
hej =)
Kört både Rieju och Beta samt Slider idag, inget kan mäta sig med sendilish :ninja:
jo min rieju och aerox°! :wub:
men rikard om din senda är så perfekt varför tar du inte med den till frihamnen då?;W
Synd att det var så lite folk annars var det väll kul att se allt stunt :)
Dock ganska skönt i cruiset med så lite folk :P
Vem va snubben med Neroxen som stunta? Han var ganska bra :)
den var vit eller?
iaf var det EZE!
Är han medlem på forumet?
EDIT: Ja, vitblå typ :P
de vat JAg inte men han är haninge-pojke och kallas för EZE
det var jag :D Tack för credsen ;)
Synd att du inte klarade att hoppa upp med benen på styret och åka vidare på bakan :)
Har lite filmmaterial där du är med :P
Ngn som har film när jag kör min roxx, eller såg i förra tråden att du (filip) skrev att du hade mig på film :P men jag körde bredvid en slider när han stegrade hela rakan i slutet :P grym film fick jag då! :)
Det var tyvärr inte så mycke och hänga i julgranen idag :( Dock var de lite småroligt när michél kasta vatten på fuckofjortisarna som lekte coola och bara stod och skratte -.-
Killen med 125cc scootern va ett riktigt jävla fucko. Blev grymt irriterad på honom.
Tänkte gå fram och snacka med honom själv men arrangörerna tog det först och sen åkte han hem haha :wub:
btw snacka inte när ni inte vet vad ni snackar om..
aa han är ju 136 bo..