tjena har en aerox med följande setup stage 6 pro replica 4,8 g vikte malossi variotor enligt förra ägaren 90 munstycke men när jag ska köra iväg så axxar den kasst i några sekunder sen drar den iväg upp till 30 sen känns det som en strypning (tror den lägger i en växel) och sen är den slö men i dag när jag skulle hem körde jag för en lite nedförs backe och då kändes de som att den vill dra iväg mer eller ja den drog iväg mer men var tvungen att bromsa.

