tycker ni att det är värt att sätta på stalker motor på zip? det är samma fästen och allt :)
Utskriftsvy
tycker ni att det är värt att sätta på stalker motor på zip? det är samma fästen och allt :)
Så här ser min ZIP ut med Stalker gaffel och Stalker motor, as gött med dubblahöjningar också! :D
Bifogad fil 11119
Du kan annars få köpa en stalker gaffel av mig. Har en liggande som jag ej använder, du får även med fälg och däck.
jag skrev ju att jag bytt till mej en för jag ska endå inte ha tolva på zipen
de blir ju grymt. men du bör byta till en bakdämpare gjord för långblocket också. så slipper du använda dubbla höjningar.
kompisen har en hel stalker motor med fjäder :)
Förlåt att jag lånar tråden lite. Men har hört att stalkerkåpor ska passa på piaggio zip utan någon stor modd? Stämmer det? :) stalkerkåpor är ju mycket snyggare!
bak passar de så gott som det är bara att borra två hål i ramen för stalker lampa och ett hål i vardera bakkåpa, har gjort de på min zip :)
vet inte om det passar fram har inte kollat.men såhär ser det ut med stalker lampa och kåpor bak:)
http://i45.tinypic.com/ztt4kj.jpg
Såg ju riktigt br ut! Tack för bilden. :) såg ju att du tyvärr har den nya modellen (?) för jag har en likadan som "Ciao Doktorn" :/ Men är inte de samma ram tro?
Kan du gärna få göra! :) Alltid kul att kunna få hjälp/idéer :)