-
Kär
Jag är kär.
Såg en AGM Retro Bella i somras och kan inte släppa bilden av denna moped kl II.
Men det blev en Baotian Retro istället.
Finns det någon eller några som kan stödja mig i mitt beslut eller ska jag tänka till våren satsa på en ny relation?
Mischa
-
Wtf did i just read. Är jag bara skit trött ellet va?
-
-
Vad då är Bella så hemsk???
-
-
Är ju fan ingen skillnad på mopedfanskapen...tror ingen kan ta ställning till detta. Iaf är båda skitfula och bara ser jobbiga ut.
-
Ojoj, där satte jag tydligen ner foten i ett riktigt ormbo.
-
stalker-sebbe: nu fråga ju han inte om vi tyckte dom var snygga så skippa va otrevlig!
tycker dom ser balla ut ;) Gör som du själv tycker! :)
Edit: själv tycker jag att AGM Retro Bella är mera maffig å ser mer skönare ut
-
Tack! Utseendet är en sak och visst jag har fallit för det. Den var den bekvämaste och snyggaste skotern jag provad i somras - men också den dyraste. Men frågan är i första hand kvalité. Gör "holländarna" en bättre skoter än kineserna (även om båda säkert monteras i samma land). Som det har varit så här långt med Baotian Retro har jag varit tvungen att erkänna att det är tur att det finns butiker runt om i Stockholm som har reservdelar. Nu står den igen och samlar damm av skäl som tas upp på en annan tråd på detta forum. Är behovet av reservdelar och personlig service i Stockholm ett tungt argument för eller mot AGM?
Mischa
-
tror att det är bättre kvalitet med agm :)
-
AMG:n e ju mycke fräckare!! Kör på den fan! :D
-
Ja, den är onekligen det. Men jag har inte hittat någon återförsäljare/verkstad för den i Stockholm. Får väl hoppas att det inte är lika viktigt som Retro jag har nu. Men beg är beg. Förhoppningsvis lär jag mig något av det i alla fall.