hej, undrar om de är värt att försöka få på ett hsg rör som suttit på en honda 85cc, undrar hur de kommer gå med effekten och fall de går att porta till en barikit 80cc så den skulle gå att köra med de?
skulle de gå tillräckligt bra för äns vara lönt? jag får röret av en kompis, så känns ovärt att han ska ge ig de fall de ändå bara kommer gå skit

