tja, har ett sådant här tändsystem http://www.twostroke.se/product.asp?product=11065 (MVT - Tändsystem (Millennium) Analog ) som ska på mina beta rr och har ignet batteri och har hört att de ska ge väldigt svag ström så lamporna ej lyser elr väldigt svagt, stämmer detta ? och vad ska jag göra åt de isåfall ?
lättaste sätten gärna :)
mvh David
