Hej har en piaggio ciao som jag vill bytta mot en fungerande/trassig moppe tex: aerox, slider, neos eller andra modeller
Kan lägga till pengar om det behövs.
Jag har nyss bytt rem på den och lackat om 2-sido kopporna. Det sitter ingen lampa och tuta på.
Det startar väldig lätt. Den toppar runt 30-35 max.
majla eller smsa. 076-1698598 [email protected] :D
Bifogad fil 13174Bifogad fil 13175.
