Dragerace med tid i Västerås! Enbart 200kr avgift.
Jag ska dit, Hilmersson ska dit, Heideken ska dit. Och förhoppningsvis Casal också!
Kommer du också? ;)
http://race.2-takt.se/index.php?view...ndar&Itemid=53
Utskriftsvy
Dragerace med tid i Västerås! Enbart 200kr avgift.
Jag ska dit, Hilmersson ska dit, Heideken ska dit. Och förhoppningsvis Casal också!
Kommer du också? ;)
http://race.2-takt.se/index.php?view...ndar&Itemid=53
tråkigt att allt ska vara så långt =/
Själv har jag 3km dit. :gloria:
7 mil, och jag kommer som sagt :D
Kanske kommer dit med sport-stalkern, tror inte midrace Stalkern hinner bli klar till dess annars åker den med också :)
Någon som har en rolig hojj att låna ut så ställer jag upp :rolling::beer:
Det här ska bli kul, riktigt kul! :)
hojjen går piss
Du skulle aldrig ha planat toppen :rolling:
fan om man ska åka och köra bara för skojj skull hm