Hej skulle vilja köpa en moppe så om ni har en ni inte använder dra en pling..
Utskriftsvy
Hej skulle vilja köpa en moppe så om ni har en ni inte använder dra en pling..
Har en stuntneos, 7k
PM! intresserad!
tjena säljer min yamaha aerox 30moppe som de är el fel på jordnings fel asså säljer iväg den för har värken tid för den och ingen stans att ha den just
för till fället säljer den för 3500kr
men kan gå ner i pris om ni har hämtar idag imorgon eller så snart som möjligt
setup :
stage6 racing 70cc
stage6 trim rör
motorforce vev 16000varv
polini variator sen resten orginal
19mm förgasare munstycke 102
de är ett litet projekt de allt finns för den ska funka förutom tolvan ..
kåper finns allt finns du får med hur mycket som hällst allt för den ska gå och må bra sms 0736369682 eller pma mig säljer iväg den för ett biligare pris om de blir en bra affär. har papper från föra ägaren på moppe och sen så skriver vi ett köpes kontrakt på plats för allt ska gå rätt till .. moppen finns i stockholm
Har en Neos jag säljer för 2500kr. Den startade inte efter vintern men har man tid och ork så får man fart på den :)
finns i järfälla 3mil norr om stockholm
går den framåt? asså går det att köra? eller funkar den inte?
Eniro : jag bor i spånga ? vet du vad felet är eller? skicka bild i pm!
Tja, har en Baotian 125cc en stöldskadad Hyosung 100cc och en skuren speedfight 50cc med sjukt mycket delar, bla en vattenkyld motor med 70cc. Billigt :)
Marknadsmallen innan rexxy kommer!
Rieju drac sport edition 02
Baotian qt50 05
tms motard 08 2-takt 6500:-
Tja har en stunt Yamaha bws. Bästa moppen ever. Har annons på blocket.
Sökord. Yamaha bws (stunt)
Allt e bytt å du får den hemkörd på bil. Om du e nöjd.
har en Honda mt5 92. Startar och går, skulle nog behöva lite kärlek. Låda med reservdelar fås med 2-3k pok. :) Mejla [email protected]