Tja, någon som vet varför de typ läcker ut olja mellan där röret sitter fast i cylindern? Stör mig lite på att motorn ska vara skitig hela tiden så undrar om någon vet varför de blir så? :)
Är en yamaha dt50x
Utskriftsvy
Tja, någon som vet varför de typ läcker ut olja mellan där röret sitter fast i cylindern? Stör mig lite på att motorn ska vara skitig hela tiden så undrar om någon vet varför de blir så? :)
Är en yamaha dt50x
Packningen é dålig, Sätt dit sånt där avgaspackningskleeet :D
Okej tack för svaret ska testa de :)