Tjena !
Söker en Beta rr !
Krav är att den går, och att de är en EU-moped !
[email protected]
0722-534329
Mvh
Utskriftsvy
Tjena !
Söker en Beta rr !
Krav är att den går, och att de är en EU-moped !
[email protected]
0722-534329
Mvh
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ta-SM-hyper-03 Den är EU och papper finns (dock så tror jag det står i papprena att den är skrotad)
Finns även en till motor (am6) som kan följa med vid rätt pris med lite snällare setup, så som airsal 70cc, dellorto 21mm och metrakit thrower
nej tack inte intressant
mvh