Vart ska man skicka in sin grundhandling för att få det nya am-kortet, kan inte hitta nån information om de på grundhandlingen :O
Utskriftsvy
Vart ska man skicka in sin grundhandling för att få det nya am-kortet, kan inte hitta nån information om de på grundhandlingen :O
Körkortstillstånd + Hälsodeklaration.
https://etjanster-kk.vv.se/BlankettBestallning.aspx
Hoppas jag förstod rätt nu :unsure:
Är det inte vägverket eller transportstyrelsen som håller på med sånt? : p