Hej
Säljer en röd Piaggio ciao, original. Lite repig i lacken, rostiga fälgar, men maskinellt är den i mycket bra skick.
Bild kan skickas vid intresse. Finns i Brottby, en bit norr om sthlm. Skicka pm eller mejla på [email protected]
Utskriftsvy
Hej
Säljer en röd Piaggio ciao, original. Lite repig i lacken, rostiga fälgar, men maskinellt är den i mycket bra skick.
Bild kan skickas vid intresse. Finns i Brottby, en bit norr om sthlm. Skicka pm eller mejla på [email protected]
vad ska du ha för den?
mmsa gärna en bild till mig på 0707308983.
bor i vallentuna så det är nära.
mvh johan.
Hej!
Har du kvar ciao:en?
Pris?
Med vänlig hälsning, MUGGTARZAN.