Tjenare, har en beta ark lc. När jag gasar på gräs o kör går den som fan, men sen när jag kör på asfalt då vill han typ inte varva ur.. tips?
Utskriftsvy
Tjenare, har en beta ark lc. När jag gasar på gräs o kör går den som fan, men sen när jag kör på asfalt då vill han typ inte varva ur.. tips?
se över variatorn den värkar grovt feljusterad.