Hej! min frambroms har inte fungerat riktigt som den ska.
Jag har luftat bromsen en gång o då blev det lite bättre och sedan så hände detta. När jag tycker på frambromsen så trycker den lite sen bara slår den igenom utan att ta eller bromsa, ibland tar den men då släpper den inte trycket så beläggen ligger fortfarande på skivan. måste jag lufta bromsen igen eller är cylindern slut?
tacksam för snabba svar! :rolling:
