jag tog loss föggen och tvätta den, nu startar den inte, tog loss alla skruvar o skit och vet inte hur de ska sitta orginal, har testat mig fram men de blir inte bättre för de.
ja vet att luftskruven ska vara utskruvad 2 varv orginal men vet inte ett skit om tomgångsskruven.
tacksam för alla svar, mvh rudolF
ps, har en neos om de är till hjälp, dellorto 12mm fögge (orginal)

