Vill bara tacka er som tar tag i detta och verkligen anstränger sig!
Här kommer jag verkligen börja "hänga"
Älskar er :wub:
Utskriftsvy
Vill bara tacka er som tar tag i detta och verkligen anstränger sig!
Här kommer jag verkligen börja "hänga"
Älskar er :wub:
Finns dock en liknande tråd i övrigt-delen, men den kanske inte dög för dig?
My bad >.<
De flesta (iallafall dem jag uppmärksammat) har ju skrivit i sin signatur vad de hette på MoppeNet.com.
håller helt med! och jag hoppas att fler och fler använder det här forumet istället för garagego, jag gillar inte den sidan, den är så krånlig, den här är med lik originalet. tack så mycket !<3
Jahapp, denna tråd vart populärare än jag trodde, kan vi låsa nu? :P