:drunk:
http://open.spotify.com/track/6BhB2xdAzeH8PWqr7qNeUw
http://bp2.blogger.com/_rMsg7-hYLxY/.../Baguetter.JPG
http://www.garaget.org/video/mnbuwebdenpq
Utskriftsvy
jag vill om du vågar? :huhu:
En ****** i en m3 a shit, Men bra gick den:D kul som fan.
amagad bästa låten<33333