aerox som gå skit ... den som löser att få belöning !!
det började att jag fick tag i en bra beg 70cc malossi sport cylle som jag köpte nya packningar till och gjorde allt redigt men den går inte redigt jag kommer upp i kanske 10 km sen börja den gå konstigt jag måste hålla några fingrar för förgasaren för att den ska starta när den har stått still ett tag typ som 10 min ... jag hittade en film på youtube som min går som ungefär i nu läget skulle behöva så mycket som möjligt så att den kan gå redigt snart ...
här är länken jag lånar av nån på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=EcO3wTjHQoA
så går min fast den driver iväg lite sakta
min setup är :
70cc malossi sport
19mm stage6 förgasare + in-sug till den
det är det enda jag har ändrat på sen den gick med 50cc ...
kan det ha med reddsen ? ena läppen är lite inte ens 1 mm öppen det är precis så ljuset kommer igenom men jag tycker det bode stängas efter som det bli tryck där nere när kolven går ner ..
eller kan det va med att den tar tjuv luft nån stans ? den går som bäst när luft skruven är längst inne ... kompen i maskinen är hyffsat mycket bättre en 50cc jag hadde men pappa snackade om att den inte skulle starta om kolven va så slut så att den går i 10 km ..:bla:
kom igen nu killar och tjejer
den som löser mitt problem kommer få en belöning jag maila dig som har löst att om tell nummer så bestämmer vi summan där ...:sad1: