Tjenare !
Om man nu ska trimma en helt original aerox, hur gör man det bäst?
Jag har tänkt på att byta till racingrör, 70cc cylle, dra V-ringen och plugga ur den, men undrar bara lite om det finns något ännu effektivare sätt att fixa några kmh xtra ?
Kalla mig inte dum nu, men jag är ju inte den bästa på trim och sånt :lol:
så hade vart jävligt schysst om man kunde få lite råd :thumbsup:

