tjenare har en orginal aerox och funderar på att köpa kopling , jag har kollat på malossi fly clutch och delta men va tror ni blir bra ? :wub:
jag tänkte om deltan är för bra för orginal ? hade inte tänkt att trimma så mycket :D
Utskriftsvy
tjenare har en orginal aerox och funderar på att köpa kopling , jag har kollat på malossi fly clutch och delta men va tror ni blir bra ? :wub:
jag tänkte om deltan är för bra för orginal ? hade inte tänkt att trimma så mycket :D
Är motorn otrimmad så e det bara slöseri med pengar att köpa en "vassare" koppling, börja med rör, cylinder, förgasare och variator innan du köper koppling.
okej men min är så jävla trött nu så och ska byta till 4,5 grams vikter snart
då gör man som han ovanför skrev...
aja men jag ska inte byta cylle tror jag
byt rör och variator då..
Jag själv ska köpa en fly clutch troligtvis iaf, men jag har lite mer trim än dig. Slöseri med pengar om du inte ens har rör :P
har beställt en sån ja mä :D
det vore mer än onödigt då vad ja förstått kyler det bara ner, men om du har orginal motor, så har den aldrig gått sanslöst för mycket varmt, då är det sjökastade pengar.
men du ditt keX ;) du som ändå är så god då kan du vara snäll ;) men det va Mer ja menade :) men helt sumpade pengar.
kunde du inte köpt toalettpapper istället för pengarna?
hade vart lika vettigt..
lugn nu alla de kanske kommer?
org kopplingen funkar prima till sport setup så om du ska ha orgsetup så är det som alla andra säger: bostkastade pengar.
vilken hårdhet på tryckfjädern tycker ni jag ska ha då?:D