Helt sjukt hur det här kan va politik. Låter mera som en fotbolls match. Speciellt vid 01:45
http://www.youtube.com/watch?v=cexY2...eature=related
Helt sjukt hur det här kan va politik. Låter mera som en fotbolls match. Speciellt vid 01:45
http://www.youtube.com/watch?v=cexY2...eature=related
Så de ska va! SD :wub::wub::wub:
Avskyvärt.
Sanningen är väll att vi inte är nöjda med hur det ser ut i Sverige idag. M kunde inte göra något åt det, inte S heller. Nu prövar vi och ser om SD's sätt funkar bättre. Och sedan är man inte rasist för att man inte vill ta in invandrare, det är ju fan som att säga att du hatar uteliggare för att du inte låter dom sova över hemma hos dig? Själv blir det Moderaterna föralltid
Det låter som en fotbollsmatch.. Och? Fan får dem inte ens fira när dem är glada?
Vi har redan en politiktråd. Håll allt där.