Tjena!
Som topic
Moppe träff/meet den 9 oktober
TID: ej bestämt klart skriver tid när det är bestämt
Vi samlas vid Mcdonalds och kör till industriområdet (sr transport) ca 30-45 min efter vi samlats
Kommer bli lite race o stunt!
ÄR INTE JAG SOM HÅLLER I DET!
KARTA
http://i495.photobucket.com/albums/r...la/blalbal.jpg
MER INFO KOMMER!!!!!
