Är sugen på att få min drac att gå lite bättre, så funderar på att skaffa ny cylinder.
Har nu:
Barikit 74cc
Metrakit Sp
21mm black edition
mk pr koppling
m.m.
Kommer det bli stor skillnad om jag byter till http://www.twostroke.se/product.asp?product=12311 eller http://www.twostroke.se/product.asp?product=10235
Vilken av dessa cylindrar är bäst?

