Tjenare. Ibland så funkar inte moppenet på skolan:sad:
Det kommer bara http://194.69.12.42:15871/cgi-bin/bl...ion=2886788898
i sökrutan :sad1: någon som har någon teori?
Utskriftsvy
Tjenare. Ibland så funkar inte moppenet på skolan:sad:
Det kommer bara http://194.69.12.42:15871/cgi-bin/bl...ion=2886788898
i sökrutan :sad1: någon som har någon teori?
En väldigt bra teori kan vara att vänta tills man kommer hem.
Ska man inte plugga i skolan?
Nu kan jag inte särskilt mycket om datorer, men jag skulle gissa på hemsidan är blockerad.
haha det verkar inte bättre, det står t o m "blockpage" osv i länken
Hidemyass ;)
Precis när jag skulle posta denna tråd så stängdes det... det funkar ibland. Jag som trodde att denna tråd inte hade skapats :/ Har långa hål och sitter ofta och kollar runt här då. Funkar ju ibland så :/
Världen går inte under utan moppenet, lär dig att leva med det.
Asså det märkliga är ju att det funkar ibland? jag kan ta mig in på sidan men sen kan allt bara tvär crasha. Typ inga andra sidor är blockade, och detta fenomen händer aldrig på andra sidor :/
Ladda ner ultrasurf :) gjorde det innan när vissa sidor var blockade och det funkade skitbra. Googla ultrasurf download och ta första längen, öppna filen och bara kör på.
Funkar skit bra för mig i skolan :) Dem vet inte att jag är inne på det så det är inte blockat :) :mohaha:
Alla på vår skola får ju datorer, så de blockar typ inget i nätverket konstigt nog. Men blir intressant och se i morrn :P Dock kan vi inte typ tanka torrents ^^
Sorry för dubbelpost men, Tro det eller ej, jag sitter på Ultrasurf nu och det funkar kanon :) tack !!