Kolla 3an nu gubbar! ***** ***** ***** *****!:huhu::huhu:
Utskriftsvy
Kolla 3an nu gubbar! ***** ***** ***** *****!:huhu::huhu:
:O !
amen för helvete grabbar! :O
:huhu::huhu::huhu::huhu::huhu::huhu::huhu::huhu::h uhu::huhu::huhu::huhu::huhu::gloria:
seriöst vad är det för jävla riksmongo...
:huhu:
:wub:
jag vill bli båtförsäljare, skådespelare, jag vill jobba som advokat... :doh: vad var det mer hon räknade upp, haha...
''Det här kommer bli tight''
Serriöst, man får ju panik på människan! :o lever ju i en helt annan värld! själv lever man på sitt studiebidrag, det borde hon ta och testa!
Varför i helvete filmar man hennes fot?
fyra dagars vandring i jämtlandsfjällen :D känns verkligen som att det är hennes grej hahahahahahah
fy fan.. detta var den mest patetiska människan jag någonsin skådat.
Är det hon som är med i bartenderskolan @ tv3?
o-skön.
Haha, visst stämde de:D
http://vanita.myshowroom.se/lyxfallan-imorgon-kl-21-00/
Fy fan, det är i det här läget man skäms över att vara stockholmare.
Jävla Stureplansluder som smutsar ner våran stad, bläää!
shiet! I början när hon ska förklara hennes ekonomi och hon typ sitter och skrattar... vafan?
Undrar hur hon växte upp. Mamma och pappa betala allt fram tills för ett halvår sen då de kastade ut henne och hon började leva på "såntdär guldkort" som pappa har.
Edit: Hans careface vid 19:10 när hon berättar om smink :lol:
"Jag har exempel börjat tvätta mina kläder, tidigare orkade jag inte tvätta utan slängde kläderna när dom blev skitiga." Nu pratar vi om rikmans beteende :p
Hahahahahha hon är från SKÖVDE :D
hon levde på 0kr/månad. det är faktiskt ännu värre. kan också gå och storshoppa som hon gör, allt man behöver är ett kreditkort. däremot måste man betala tillbaka allt, vilket hon inte gjorde, och det är då problemen uppstår.
såldes på blocket lika fort som hennes ekonomi gick åt helvete
Bor dessutom på Grev Turegatan... glamluder
vadå, pappas guldkort drogs ju flitigt när jag var liten, då vill jag också ha ett sånt, verkar ju asbra, kunna köpa allt man ser!
standard
tyckte väl hon pratade konstigt!