aa som topic, var tog startunings och motocitys trådar vägen?
Utskriftsvy
aa som topic, var tog startunings och motocitys trådar vägen?
Hela avdelningen är borta , vet dock inte varför :P
Avdelningen finns kvar "internt" kunde jag se, däremot inte Motocitys tråd.
Den enda som kan svara på det här är Yoghurt.
Motocity avvecklas, så Sebbe bad mig ta bort motocitydelen:)
Skulle det inte bli en Webbshop av Motocity? :(
vad betyder avvecklas? xD
jo, dom skulle fixa webshop :s
jaha, men dom kanske skaffar ett nytt företag bara med webshopen då :)
Hej alla.
Kanske borde förklara varför jag inte är med på MNF längre.
Det är som som Yoghurt misstänker så kommer Motocity läggas på is. Anledningen till detta var att vi vid samma tid förra året var väldigt nära att lägga ner pga dålig omsättning. Vi tjänade helt enkelt inte några pengar. Då fick vi kontakt med en relativt stor utländsk leverantör som ville etablera sig på den Svenska marknaden med vår hjälp. Efter många om och men valde jag att låta företaget leva ett år till fram tills den punkt då företaget skulle nylanseras i ny skepnad.
Något som tyvärr föll igenom.
Det slutgiltiga om likvidation kommer möjligtvis i nästa vecka. Dock är det inte helt enkelt ändå då vi ska avsluta alla våra kundåtaganden och diskutera med våra nuvarande leverantörer om en sista chans till att finnas kvar.
Mer info kommer på www.motocity.se inom kort.
Mvh Sebastian
Jag håller tummarna för dig Sebbe! Du är en fighter.
Tråkigt om motocity försvinner :(
Kära kunder.
Vi jobbar för fullt att flytta till nya större lokaler! Vår nya lokal kommer att underlätta för oss att ta hand om er kunder, vi kommer ligga centralt på Backaplan, Hisingen med otrolig lätttillgänglighet. Där kan du hälsa på i vår butik, anlita vår verkstad eller ta en sväng i vårt stora showroom, fullt med 2011 års moped- och scooternyheter.
Vi passar samtidigt på att göra om lite på vår webbsida, och ber därför om ursäkt om det stundtals ser rörigt ut på sidan.
Planerad nypremiär är: 2011-01-10
Med vänliga hälsningar,
Sebastian och Håkan.
Åhhh nu låter det väldigt loovande!!
Ska bli kul att se er igen!
Som sagt läget var lite dåligt där ni var innna men hoppas det kommer gå bättre för er nu när ni kommer finnas mer lokaly och synas mer. Något som kan hjälpa er komma igång är reklam, posters erbjudanden mm.
Vi ses snart igen!