Utskriftsvy
........
spegelvänd förmodligen ;D kolla textn
Citat: Ursprungligen postat av guth spegelvänd förmodligen ;D kolla textn EDIT: ojj kollade inte så nog :wub: du menar att typ kicken är långt fram lr? variatorkåpan är ju på högersidan :S han måste ha ändrat bilden så den blev spegelvänd :S
Citat: Ursprungligen postat av DavvA variatorkåpan är ju på högersidan :S han måste ha ändrat bilden så den blev spegelvänd :S har kollat allt, han kan ej vänt bilderna. motorn sitter verkligen på fel sida :S
Citat: Ursprungligen postat av tjockis har kollat allt, han kan ej vänt bilderna. motorn sitter verkligen på fel sida :S men naaab :) kolla dekalerna, sedan sitter även framskivan på fel sida..
Citat: Ursprungligen postat av tjockis har kollat allt, han kan ej vänt bilderna. motorn sitter verkligen på fel sida :S HAHAHAAH! Hoppas lilleman här skojjade annars får jag snart en hjärnblödning.
Bilderna är spegelvända bara, thats it...
Citat: Ursprungligen postat av sogat HAHAHAAH! Hoppas lilleman här skojjade annars får jag snart en hjärnblödning. Hahahaha, kung!
Hahah killen med kollen som skaffat acc på Moppenet. Han har kollat "Allt" o ändå har han fel (y´