Tjaa tog isär oljepumpen på min Beta rr och så trillade det ut en liten metallstav ur pumpen. Problemet e att jag vet inte vilket hål den skall sitta i för det finns 4 stycken hål...
Någon som vet?
Utskriftsvy
Tjaa tog isär oljepumpen på min Beta rr och så trillade det ut en liten metallstav ur pumpen. Problemet e att jag vet inte vilket hål den skall sitta i för det finns 4 stycken hål...
Någon som vet?
Bild säger mer än 1000 ord!
http://img84.imageshack.us/i/img4190i.jpg/
Metallstaven sitter i ett av hålen nu men vet inte om det är rätt... det hålet som är längst ner går igenom hela pumpen.
Någon som vet om den sitter rätt?
kolla på det som ska sitta ovanpå detta, finns det någon plats för pinnen där?
Har en oljepump i garaget, ska se om jag orkar pallra mig ut där och kolla :)