Tja, har tittat på mnf och google efter ett protaper styre. hitta riktiga. Någon som vet vad för sorts protaper ? Kan någon isåfall länka ett sånt ? Hittade på lelles men vet inte va det är för storlek som gäller.
Utskriftsvy
Tja, har tittat på mnf och google efter ett protaper styre. hitta riktiga. Någon som vet vad för sorts protaper ? Kan någon isåfall länka ett sånt ? Hittade på lelles men vet inte va det är för storlek som gäller.
kolla min bilder om du gillar de protaper styret
nej det vet ja att de inte är. Men ser galet klena ut haha :P Har hittat ett ställe i örebro som säljer protaper nu :) Dock va har du för "size" på ditt florris ?
det är 22,2 lilla ajonsis
ja det fattar ja också florris, annars är det fatbar;) men ja menar höjden osv ?
húr ska ja veta det??? söka???
du kanske vet det, ja trodde du köpte nytt. Men det kanske du inte gjorde, eller så har du dåligt minne
har inte kvar det då de satt på min moppe som blev stulen. men ja kan vell kolla om ja hittar höjden på det.
snyd att moppen blev stulen :/ har du fått tbx den ? Skulle vara riktigt schyst av dig :)
höjden är 117, 50mm
tack :)
men va ska du veta det för??
för att ja tänkte köpa ett protaper styre, då kan det vara bra att beställa ett som inte är super lågt typ :)
ok. men honda i göteborg har ett protaper styre som ser ut som det jag har fast något lägre.
btw:´finns såkert i den hålan du bor i med.
yes det gör det :)