Tänkte göra en tråd som fanns på gamla forumet där man visar upp sin dator
och skriver ner hårdvaran etc :)
Såg ingen annan som gjort en sån här tråd.
Jag börjar väll då:
CPU: Athlon II X2 250 3.0 GHz
Moderkort: ASUS M4N68T-M V2
Grafik: SAPPHIRE RADEON HD5770 1GB GDDR5
HDD: HITACHI DESKSTAR 1TB 7200RPM
Minne: Corsair XMS3 6GB DDR3
Chassi: Ace Awai2
Skärm: Fujitsu L20T
http://i553.photobucket.com/albums/j...h/SDC10044.jpg

