Jag har lite grejjor som hade varit bra om någon hade hjälpt mej med:P Idag kör jag med den gamla versionen av Turbokit Lacada underliggande och jag har hittat ett Turbokit high Quality billigt. Är det någon mening att köpa det? tänkte liksom i effektskillnad, ljudskillnaden o lite så:P tacksam för svar!:):P

