hur är det att använda ett strypt dos salidos underliggande med två ljuddämpare
jag vill bara ha det för att det är snyggt men funkar det till rieju rr min kompis sa att det skulle bli för mycket baksug
Utskriftsvy
hur är det att använda ett strypt dos salidos underliggande med två ljuddämpare
jag vill bara ha det för att det är snyggt men funkar det till rieju rr min kompis sa att det skulle bli för mycket baksug
baksug? lite fel post btw
Fortfarande gasres, men inte lika mycket.
vette fan vad han mena men det hadde nåt med expansionskammaren att göra?
När tryckpulsen kommit ut ur avgasporten och vandrat förbi hålet i kröken som leder till EGR ventilen , skapas det ett baksug som i vanliga fall på alla 2-taktare med exp-kammare ska suga ut mer bensinångor ifrån förgasaren och ut i röret för att sedan tryckas tillbaka igen precis innan kolven stänger avgasporten.
kör på. inge fara
han mena typ att det är för liten expansionskammare så ifall någon har testat det så kan gärna skriva ifall det märks nån skilnad
men de är ju bara o köpa ett? turbokit låter högt och går som satan utan plugg så varför inte ta bort pluggen bara?
jag får gratis bilkörkort på min linje så jag vill inte köra trimmat längre och riskera förlora lämplighets intyget