Ursprungligen postat av
PatrikH
Hej gott folk, kul tråd!
Fylleragg är roligt ibland:
Lyckas få ihop det med en brud på krogen och vi bestämmer oss för att dra till henne. Hon ber mig att vara lite tyst eftersom att hennes mamma ligger och sover.
- Visst tänker jag.
När vi väl ska börja köra igång så frågar hon om jag kan binda fast henne i sänggaveln och håller upp två sådana snören. Kollar lite skeptiskt på henne men går till slut med på det. Jag varnar henne dock att jag inte kan skit om knutar. Det är lugnt tycker hon, det var bara att gå ner till köket och hämta en kniv eller sax om vi inte skulle få upp knutarna på efterhand.
- Okej då, tänker jag och börjar knyta.
Nej, för löst tyckte hon, så jag drar till med en jävla helvetes knut som heter duga. Baltazar åker in och jag gör mitt bästa för att brudens hvuud ska åka in i sänggaveln i rejäl fart samtidigt som hon gröper ur sig lite ljud. Efter att ha känt mig som en våldtäktsman i cirka 30 minuter får jag nog och säger att jag vill sova. Hon går med på det och ber mig knyta upp skiten. Går ej. Så jag frågar om hon har några mjukiskläder jag kan låna, i fall att hennes mor har vaknat upp och blivit sugen på en nattmacka. Så många andra har ju gjort den missen. Hon hänvisar mig till en låda i garderoben där det ska ligga ett par pösiga byxor och en stor svart hoodie.
- Funkar perfekt, tänkte jag och trallade ner för trappan för att leta upp köket och en kniv. Hittar en kniv som ser schysst ut och ska precis vända mig om för att gå upp då jag hör ett jäkla tjut. Så jag springer upp i tron om att hennes armar har somnat och hon lyckats dragit skiten ur led eller något liknande.
Väl där uppe står hennes mor och glor häpet på sin fastbundna nakna dotter. Jag går fram till modern i hopp om att jag ska kunna förklara. Det jag dock inte tänker på är att jag är helt svartklädd med en kökskniv i högsta hugg. Hon vänder sig om, vrålar till utan dess like och svimmar. Så där står jag, med en fastbunden och vrålande brud och en avsvimmad mor. Det enda jag ser framför mina näthinnor är stora röda bokstäver som formar meningen "stick innan grannar och polis är här". Sagt och gjort så slänger jag kniven i backen, kastar av mig hennes kläder och trasslar på mig mina egna, rusar ut i mörkret, aldrig för att återvända.
Shit happends when you party naked :beer: