Hejsan , tänkte köpa http://www.twostroke.se/product.asp?product=710 senare ,så ska jag ha ett zx-rör ,men vet inte riktigt vad varriatorn hjälper för något ,om den gör så jag får bättre axx.. nån som kan hjälpa ? :)
Utskriftsvy
Hejsan , tänkte köpa http://www.twostroke.se/product.asp?product=710 senare ,så ska jag ha ett zx-rör ,men vet inte riktigt vad varriatorn hjälper för något ,om den gör så jag får bättre axx.. nån som kan hjälpa ? :)
Jag hade den på min roxx, gick grymt!:)
köp hellre 70cc
kommer funka fint jag hade en sån och gick bra måste jag säga hade köpt en till om jag hade haft pengar men blev en annan polini :)
Du får inte bättre axx. Men du KAN få högre topphastighet om din cylle orkar pressa ut remmen hela vägen på remskivan.
Polini speedcontrol har en större diameter (det är en bredare cirkel) än orginalvariatorer, så det blir typ som att ha ett större framdrev på din cykel. Det går fortare, OM du orkar trampa.