Vi behöver lite ungt blod i kåren, så vi har därför beslutat att ta med pAd105.
Så vi hälsar pAd105 välkommen som ny moderator i kåren!
Jag och mina medarbetare önskar han lycka till i fortsättningen.
//Rexxy
Utskriftsvy
Vi behöver lite ungt blod i kåren, så vi har därför beslutat att ta med pAd105.
Så vi hälsar pAd105 välkommen som ny moderator i kåren!
Jag och mina medarbetare önskar han lycka till i fortsättningen.
//Rexxy
Tack så hjärtligt killar!